Kapcsolat
Ügyfélszolgálatunk kézséggel segít válaszolni felmerülő kérdéseidre.
Elérhetőségeink
Információk
Átvevő helyszín:
1055 Budapest, Bihari János utca 13.
Átvevőhelyünk nyitva tartás:
hétfő-péntek: 10:00-16:00
szombat: ZÁRVA
vasárnap: ZÁRVA
Cégadatok:
Cégnév: Vanguard Online Services Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
Cégjegyzékszám: 01-09-904829
Adószám: 14461336-2-41
Közösségi adószám: HU14461336
Bankszámlaszám: 11713036-21434042 (OTP Bank)
Kapcsolati űrlap
Gyakran feltett általános kérdések
Általános
Nem szükséges, regisztráció nélkül is lehet webáruházunkban rendelést leadni.
Igen, internetes fizetésre alkalmas (dombornyomott) bankkártyával a webáruházunkban tudsz fizetni.
A kosár tartalmánál a Megjegyzés rovatba minden termékhez tudsz írni, minden kérést itt lehet hozzáfűzni az adott termékhez.
A csomag feladásának napján e-mailben értesítünk a kiszállításról, de a Fiókom menüpont alatt (https://jatek.hu/fiokom/rendelesek/) nyomon követheted rendelésed sorsát.
Címünk:
Játék.hu Webáruház
1055 Budapest, Bihari János utca 13.
Ilyen esetekben kérjük, ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg adataidat. Amennyiben biztos vagy az e-mail címedben, akkor érdemes jelszó emlékeztetőt kérned. Ha azonban így sem sikerül belépned, akkor írj nekünk bátran (rendeles@jatek.hu), és kivizsgáljuk a probléma okát.
Szállítással és fizetéssel kapcsolatos kérdések
Szállítás / Fizetés
Természetesen. A csomagod átveheted szállítási díj fizetése nélkül.
A személyes átvétel a jelenlegi vírushelyzet miatt átmenetileg nem választható.
Címünk:
Játék.hu Iroda
1055 Budapest, Bihari János utca 13.
Minden esetben e-mailben tájékoztatunk arról, mikor veheted át a csomagod.
Semmi gond! Jelezd ügyfélszolgálatunknak kérésedet, és módosítjuk a szállítási időpontot. Mindent megteszünk, hogy rendelésed eljusson hozzád.
Amennyiben még nem került feladásra a csomagod, természetesen tudjuk módosítani az átvétel módját. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az rendeles@jatek.hu e-mail címünkön vagy az alábbi telefonszámunkon: +36 30 317 7213.
- Személyes átvétel (2-5 munkanap)
- Foxpost csomagautomata (2-5 munkanap):
- GLS házhozszállítás (4-7 munkanap)
- GLS házhozszállítás (2-4 munkanap)
- Csomagpont (GLS) (2-4 munkanap)
- PostaPont (MPL) (2-4 munkanap)
A szállítási díjakról a Szállítási tájékoztató menüpontban tájékozódhatsz.
Rendeléskor az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
- Utánvét (készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel)
- PayPal
- Biztonságos online fizetés az OTP Bank rendszerén belül
- Előreutalás
Amennyiben a rendelésnél az előre utalást választod, mi a rendelés feldolgozása után (nem a visszaigazoló e-mailben!) fogjuk elküldeni neked az utaláshoz szükséges információkat.
Igen! Az utánvét összegét így a csomag átvételekor, bankkártyával is ki tudod fizetni a futárnál lévő mobilterminálon keresztül.
Sajnos egyelőre nincs.