További információk
Tömeg | 380 g |
---|---|
Csomagolás mérete (kb.) | 5 × 18 × 24 cm |
Márka | |
Fiúknak vagy lányoknak? | |
Korcsoport | |
Anyaga | Műanyag, Papír |
Elemmel működik | Nem |
Zenél, hangot ad | Nem |
A Smart Games elvarázsolt temploma meglepetéseket tartogat!
Ki tudsz jutni ebből az elátkozott templomból? A labirintusban a falak folyamatosan mozognak. Egy rossz lépés és mindjárt te leszel a krokodilok vacsorája.
Csak egy nagyon okos felfedező tud kijutni a labirintusból! A kisméretű játékok újabb tagja az Indiana Jones-os időket eleveníti fel. Az elemek a tálcában csúsztathatóak, elmozdíthatóak – vagy a falak mozognak vagy a felfedező. A cél eléréséhez megfelelő előretervezés és kombinációs képesség szükséges. 60, egyre nehezedő feladvány. Tervezd meg az utat, és menekülj ki a Titkok templomából!
Az alábbi kognitív képességeket fejleszti:
5/5 Rugalmas gondolkodás
5/4 Problémamegoldás
5/4 Koncentráció
5/3 Térbeli tájékozódás
5/3 Tervezés
A kis méretű Smart Games játékok Titkok temploma című tagja az Indiana Jones-os történetet eleveníti fel. Ebben a labirintusban a falak folyamatosan mozognak, úgyhogy vigyázni kell, mert egyetlen rossz lépés és rögtön krokodilok falnak fel. Csak egy nagyon okos felfedező tud kijutni a labirintusból!
Az elemek a játéktáblán csúsztathatóak, azaz vagy a falak mozognak vagy a felfedező. A nem egyszerű megoldáshoz megfelelő előretervezés és kombinációs képesség szükséges.
A játék célja, hogy a 48 kihívás során a játékosnak a feladványnak megfelelő helyre kell majd csúsztatnia az elemeket a játéktáblán úgy, hogy a kincskereső kimeneküljön az útvesztőből.
6 990 Ft
Készleten, saját raktárban
Tömeg | 380 g |
---|---|
Csomagolás mérete (kb.) | 5 × 18 × 24 cm |
Márka | |
Fiúknak vagy lányoknak? | |
Korcsoport | |
Anyaga | Műanyag, Papír |
Elemmel működik | Nem |
Zenél, hangot ad | Nem |
Az akció visszavonásig érvényes. A fent megjelölteknél alacsonyabb kosárértékek esetén a mindenkori szállítási díjszabás érvényes, lásd lejjebb.